Monday, December 8, 2008

<<< RiNdU >>>


Salam eidul adha buat semua..Sambutan eidul adha kali ini benar2 hambar bagi diriku.Tidak seperti tahun2 lalu kerana tahun ini aku beraya tanpa 2 insan tersayang.. Ayah pergi mengahadap Ilahi manakala ibu pula pergi menyahut seruan haji di Tanah Suci. selepas solat subuh,aku ke pusara ayah..Tak tertanggung rindu dalam diri buatmu..Setelah pulang dari pusara ayah,saya siapkan diri untuk menunaikan solat sunat hari raya. Seusai solat,saya terus pulang ke rumah. Bosan pun ada sebab dah tak tau apa yang perlu dibuat. 1 jam kemudian,telefon berdering,tertera di skrin " My Heart calling "... Ya Allah, sukanya saya.. Ibu menelefon saya untuk mengucap selamat hari raya..Tanpa disangka,air mata jatuh berderai membasahi pipi..Mungkin disebabkan diri ini terlalu merinduimu ibu..Sempat juga meluahkan perasaan pada ibu..Tapi tak lama sebab kos panggilan sgt mahal..Walaupun tempoh masa agak singkat untuk bercakap dengan ibu,tapi saya sangat teruja dan gembira.Hanya Allah saja yang tahu bagaimana perasaan saya ketika bercakap dengan ibu. Saya sentiasa menghitung hari menanti kepulangan ibu...Dah tak sabar rasanya untuk berjumpa dengan ibu.. 'MUM..I'm Waiting 4 U..'
*** Saya percaya,rindu pada 2 insan yang tercinta ini tidak akan dapat ditukar ganti..

No comments: